בשירת "ימים" ובהתרגשות: כך קיבלו הכבאים את הראשל"צ | צפו

    אבי יעקב No Comments on בשירת "ימים" ובהתרגשות: כך קיבלו הכבאים את הראשל"צ | צפו

    במהלך ביקור ותפילה בקבר שמואל הנביא שבסמוך לשכונת רמות בירושלים הגיע הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר שליט"א לחזק את הכבאים בשירותי "כבאות והצלה" | צפו בתיעוד כיצד קיבלו הכבאים את הגאון רש"מ עמאר שליט"א שקרא: "להמנע מלהדליק אש זרה"

    15:00
    12.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "למה אתם מסיעים שב"חים": בעלי האמבולנס התקשו לענות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל שישי האחרון הגיע הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים לציונו של שמואל הנביא לעצרת סליחות לאנשי כיבוי האש. במהלך ביקורו קרא הראשון לציון להמנע מלהדליק אש זרה במקום וזאת בעקבות הפרובקציות שאירעו לאחרונה כאשר ערבים היכו יהודים באכזריות רבה.

    בדבריו קרא: "אני מצטער מאד לשמוע שבמקום הקדוש הזה היו פורעים שהתנהגו בצורה רצחנית והתנפלו על יהודים שבאו להתפלל זה דבר חמור ויש להוקיע את זה, אבל אני מבקש מאחינו בני ישראל לשמור על קדושת המקום הזה, שמואל הנביא מגדולי הנביאים שהיו לעם ישראל, שקול כנגד משה ואהרון, מקום מיועד לתפילה ולבקשת רחמים, ניתן לחיילים ולאנשי המטרה לעשות את עבודתם נאמנה ואנחנו בטוחים שלא ישתקו עד שיביאו את אלה הנאשמים ויעמידו אותם לדין אבל לא לניקח את הדין לידים שלנו שלא להרבות אש זרה ודאי לא במקום הקדוש הזה אלא לבוא כאן להתפלל לה' שיושיע את עמו ונחלתו".

    בדבריו קרא הרב הראשי לירושלים גם לכוחות הביטחון: "אני מבקש גם מכוחות המשטרה לעמוד על המשמר ולא לתת למקומות האלה הרגשה של הפקר". אמר הרב.



    0 תגובות